Beograd, 22. novembar 2024. godine – Susret ,,Njen put, njena priča: žene koje oblikuju tehnologiju’’ održan je danas u Beogradu, u okviru projekta “Otvoreni podaci za otvoreno društvo” koji sprovode Program Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) i Kancelarija za IT i eUpravu, uz podršku Ujedinjenog Kraljevstva. Događaju je prisustvovalo 55 učesnica ...
Beograd, 18. novembar 2024 – Pod okriljem projekta “Otvoreni podaci za otvoreno društvo”, koji sprovode Program Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) i Kancelarija za IT i eUpravu, uz podršku Ujedinjenog Kraljevstva, na Fruškoj gori je 13. novembra održana druga u nizu radionica u okviru obuke za preduzetnice iz Vojvodine, pod ...
Beograd, 18. novembar 2024 – Pod okriljem projekta “Otvoreni podaci za otvoreno društvo”, koji sprovode Program Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) i Kancelarija za IT i eUpravu, uz podršku Ujedinjenog Kraljevstva, na Fruškoj gori je 13. novembra održana druga u nizu radionica u okviru obuke za preduzetnice iz Vojvodine, pod ...
Beograd, 7. oktobar 2024. godine – U okviru projekta „Otvoreni podaci za otvoreno društvo“ koji sprovode Kancelarija za IT i eUpravu i Program Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP), uz podršku Ujedinjenog Kraljevstva, danas je u Nacionalnoj akademiji za javnu upravu održana radionica „Otključavanje potencijala: podaci visoke vrednosti“. Radionica je namenjena ...
U periodu od 24. do 31. maja 2023. godine biće održana serija događaja u okviru programa „Otvoreni podaci – otkrivanje mogućnosti“. Događaji se realizuju u saradnji sa partnerskim organizacijama, i imaju za cilj širenje znanja, informacija i razmenu iskustava iz oblasti otvorenih podataka i srodnih digitalnih resursa i tehnologija. Udruženje ...
Nedelja otvorenih podataka, koju po treći put organizuju Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu i Program Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) povodom Međunarodnog dana otvorenih podataka, ove godine će se održati od 21. do 25. marta i obuhvatiće sedam događaja u pet gradova Srbije – Beogradu, Pančevu, Kragujevcu, Valjevu ...
Nakon završenog Izazova otvorenih podataka, tri srećna tima dobiće priliku da realizuju svoje ideje! Pobednička rešenja će biti nagrađena u ukupnom fondu od 24,150 dolara a imaće mesec dana da realizuju svoje ideje. U okviru Izazova „Do pametnijih gradova uz pomoć otvorenih podataka“ pobedilo je udruženje Sigurne staze, dok je ...
Pozivamo Vas da predložite događaj koji bi se održao u okviru Nedelje otvorenih podataka, od 21. do 25. marta 2022. godine. Nedelja otvorenih podataka obuhvata niz besplatnih javnih događaja različitih formata na temu otvorenih podataka. Sa željom da povećamo broj i kvalitet događaja, pozivamo partnere da sa nama zajedno osmisle ...
Otvorili smo Javni poziv u vidu Izazova za kreiranje inovativnih rešenja na osnovu podataka dostupnih na Portalu otvorenih podataka, jer želimo da podstaknemo upotrebu otvorenih podataka za razvoj inovativih usluga i servisa koji će odgovoriti na potrebe građana i građanki Srbije. U okviru Javnog poziva raspisali smo dva Izazova, ...
Novi Pazar je juče postao prvi grad koji je u mašinski čitljivom formatu objavio budžet za 2022. godinu! Uz budžet, Novi Pazar je otvorio brojne podatke, pre svega iz lokalnog geoinformacionog sistema, a možete ih pogledati na Portalu otvorenih podataka. Iako su podaci na centralnom nivou često prepoznati kao važniji ...
U okviru Open Data Hub-a će tokom januara, februara i marta 2022. godine biti organizovana serija meetup-a na temu otvorenih podataka u različitim oblastima koje su prepoznate kao značajne za otvaranje podataka (javne finansije, obrazovanje, životna sredina, poslovna klima, zdravstvo itd.). Na meetup-ima* ćemo se družiti i u neformalnoj atmosferi ...
Dobro došli na platformu Open Data Hub! Ukoliko želite da saznate kako prikupljati, objavljivati i upotrebljavati podatke – na pravoj ste adresi. Ovo je platforma za informisanje, edukaciju i umrežavanje, a namenjena je svima koji su zainteresovani za otvorene podatke, bilo da dolaze iz državnog, akademskog, medijskog, privatnog, civilnog ili ...